fredag 15 februari 2013

Lunch & nya naglar

Idag har varit en super härlig dag. Den blev inte alls som jag trott, utan mycket, mycket bättre. Barnen har "day-care" på torsdagar, så idag hade jag tänkt köra över till trafikverket och fixa bild och så till mitt körkort. Men fick ett sms som ändrade planerna. Det var Alina som frågade om jag ville möta upp henne och ett par andra tjejer för lunch, och självklart ville jag det. Så efter att ha lämnat av barnen så körde jag och mötte upp dem på en restaurang och åt en underbar lunch. Trevligt sällskap och god mat. Vad mer kan man begära. Efter lunchen spenderade tre av oss (vi var 5 från börjar) en timme till shopping. Kom hem med 9 par strumpor och ett par tights från HM och en jeansväst och en kort vit kavaj från FOREVER 21.

Nu ikväll var jag iväg och fixade mina naglar, denna gången med det ljusrosa. Kände för något enkelt, klassiskt. För en stund sen kluddade jag dock dit ett par blommor, tyckte det kändes lite härligt vårigt, och jag tänker låtsas att det är vår.

Imon åker vi upp till "the lakehouse" och denna gången kommer jag faktiskt lämna datorn hemma. Vi ska bara upp över helgen, och jag känner att jag behöver en helg borta från internet. Kameran tar jag dock med mig, så ni får lite nya bilder antingen på söndag eller senare i veckan.


Trevlig Helg ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar