onsdag 13 februari 2013

Äntligen lite sol

Idag bjuds det äntligen på lite sol. Helt underbart, tänk vilken skillnad det kan göra med lite solsken! Jag och pojkarna började dagen på museet. Efter massa lek och spring körde vi hem och åt lunch och nu sover de sött. Håller vädret i sig så kör vi bort till zoo i eftermiddag, om inte, så åker vi och tvättar bilen. Personligen hoppas jag på zoo, det var ett tag sen vi var där.

Jag har inte riktigt smällt det faktum att jag faktiskt har mitt amerikanska körkort ännu. Men det blir nog mer verkligt imon när jag faktiskt kan hålla kortet i min hand.




bilderna är från förra gången vi var på museet, denna gången hade jag tyvärr inte kameran med mig.

4 kommentarer:

  1. GRATTIS till körkortet. Inte alla som har 2 körkort! Kör nu försiktigt... man kan kanske inte bli tagen för fortkörning "over there" :)

    Va rädd om dig.

    Kram
    AnnaLena

    SvaraRadera
  2. jippi
    G R A T T I S


    KRAM Pappa

    SvaraRadera
  3. AnnaLena: Haha, nä, det känns faktiskt riktigt bra! Haha, jo det kan man, men ska göra vad jag kan för att undvika det. Ta hand om dig, kram

    SvaraRadera