torsdag 7 februari 2013

Onsdag

Herregud, är det redan onsdag? Det är ju inte klokt vad tiden går! I Måndags var jag med barnen på "learn and play" och igår var i först på ToddlerTime och sen daycare. Sen igår kväll kom Alina över och umgicks lite. Hon hade haft en tuff dag, och behövde komma bort, och jag tyckte bara det var trevligt med lite sällskap.

Imorgon är det Daycare, och jag har planer på att möblera om mitt rum, tappade en sak idag, som ramlade in under sängen, och synen jag möttes av när jag skulle hämta den var inte så trevlig. Hahaha, dags att dammsuga under sängen! Fick iden att möblera om lite. Får se hur det blir, städa mitt rum MÅSTE jag göra i alla fall.

Och till alla er fina där hemma. Jag kommer låta som en 5 åring nu, förlåt för det, men: Alla andra au-pairer får paket hemifrån. ALLA! Jag vill också ha något, jag vet att det är dyrt, men det behöver bara vara något litet. En liten påse ostbågar, blåbands bearneisås, en svensk barnbok eller en tanke. Bara något, jag saknar er så mycket, och något litet hade behövts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar