söndag 10 februari 2013

Au-pair möte

Idag började jag med att jobba mellan 9-12. Tog med barnen till biblioteket där det var sångstund. Lämnade några böcker och tog med ett nytt gäng hem. Efter att ha nattat barnen tog jag en snabbdusch och gjorde mig klar för au-pair möte. Alina hämtade mig och sen åkte vi på möte. Det var det bästa mötet so far, vi chillade hemma hos en LCC (typ mentor) och gjorde Alla  ♥-dag kort. Det var skönt att kunna sitta ner och faktisk prata med de andra au-pairerna.
(anledningen till att jag ser så stel ut på bilden, är för att där inte var något snöre till snöringen i ryggen, så jag håller upp klänningen med armarna)

Efter mötet drog jag och Alina till East Towne mall och shoppade. Blev en del nytt idag, bla ett par nya skor, det var ju ett tag sen sist ;) De har även börjat med att sälja balklänningar i typ alla affärer här då det börjar närma sig baltider, och jag och Alina kunde inte låta bli att testa, haha. Underbar dag. Imon ska jag städa mitt rum (nä, jag har inte gjort det ännu) sova länge och skypa med personer hemifrån. Sen på kvällen ska jag hem till Alina.


På bilderna ser ni balklänningen jag testade, och även det jag köpt idag.





2 kommentarer: