söndag 10 februari 2013

Mello

Måste bara slänga in en kommentar om hur pinsamt dåligt melodifestivalen är i år. Mellanakterna är ju bättre än alla låtarna. Gina och Danny är fantastiska. Helt underbara. Och hela iden med att de gör narr av sig själva, det är i vanliga fall inte något jag gillar, men de gör det så jävla bra!

Och vad gäller kläder? Typ allting idag var ju svart?! urtrist! Och SHW, förlåt, men är man i deras ålder, och nyss fått barn, så finns det kläder som är mer smickrande än en baddräkt.

Förlåt för detta kritiska inlägg, men vi har bra artister i Sverige, och när Sean Banan inte är sämst, då är det illa! Jag gillade dock Erik Segersteths låt, tycker dock att han kunde sjungit den med en svensk tjej, Melissa Horn, Molly Sanden, Vannessa Falk, Moa Lignell, Miss Li eller Veronica Maggio, för att bara nämna några alternativ.

En parentes, en av tjejerna på mötet idag, var dansk, eller hon är ju dansk, men ni fattar. Och hon fick ett telefonsamtal idag, och pratade danska och jag blev helt ställd. Först och främst förstod jag varenda ord, men jag blev också överraskad över hur "familjärt" det lät. Svårt att förklara, vet inte riktigt varför jag blev så berörd av det, men men... Hahha, ja, konstigt det blev nu, men strunt i det för nu ska jag sova. Godnatt USA och godmorgon Sverige ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar