måndag 11 februari 2013

Möblerat om

Sov till 11 idag, otroligt skönt att verkligen få sova ut. Vaknade till ett väldigt regnigt Madison idag. Det blir ganska blött om det regnar på 40 cm ny-snö för er som inte visste det. Efter att jag vaknat så började jag direkt med att städa mitt rum. Möblerade om också, och jag trivs riktigt bra. Det är mer logiskt nu. Byrån med kläder är nu på samma sida av rummet som garderoben och jag kan öppna min dörr från sängen, och det är väldigt smidigt när man har en katt som vill ut och in ur rummet hela tiden.

Efter att fixat rummet så skypade jag med Mamma och sen med Daniel, och en pyttestund med Anna, sen körde jag hem till Alina, och vi lagade middag och färgade håret. ÄNTLIGEN är mitt hår mörkare igen, trivs så otroligt mycket bättre i det.

Planerna för veckan ser ut ungefär som för förra veckan. På fredag åker vi till "the lakehouse" ska bara vara där över helgen, så kommer hem igen på söndag. Och helgen efter det får jag minsann gäster. Min kompis Jessica (har inte träffat henne sen jag var typ 12) kommer hit och ska bo här hela helgen. Tro nu inte att hon åker från Sverige till Usa för en helg. Hon bor här i USA, men en ganska bra bit bort.

Nu ska jag sova, och drömma varma dagar då jag kan använda alla mina fina skor ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar