söndag 3 februari 2013

En dag Downtown

Igår hämtade Alina mig och vi körde in till stan. Det var svinkallt, men vi hade det väldigt trevlig ändå. Vi fikade på Starbucks och gick i lite affärer. Vi tog även en snabbvisit på museet. Klockan sju mötte vi upp 6 andra au-pairer och åt middag på ett hamburgerställe. Jag är inte så glad för burgare, så jag tog en lax "macka" Helt okej var den, men pommesen var riktigt goda.

Idag började jag dagen med att kolla på melodifestivalen. Låtarna var riktigt dåliga, inte ens en låt som jag gillade, men Gina och Danny var strörtsköna. Hade man kunna rösta på mellanakten hade jag gjort det.


 Dagen idag bjuder på lite jobb om ca 30 min, sen ska jag se till att mysa med min värd-familj innan en ny vecka drar igång igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar