måndag 25 februari 2013

10 månader till jul

Helgen har sprungit iväg, har haft så roligt tillsammans med Jessica, och både natten till idag och natten till igår låg vi vakna och snackade minnen långt in på natten.

Vi spenderade gårdagen på ett köpcenter, dock köpte jag inte så mycket, bara en ring och en tröja. Vi åt sen middag med Signe, Delia och Alina och efter det så gick vi på bio tillsammans. Jag och Jessica körde sen  hem och kollade på melodifestivalen. Behöver jag säga att jag älskade Robins låt? Hans röst är så långt utanför svenska ramar det kan gå. Vet att han "bara" gick till andra chansen, men han ska vinna i alla fall.

Förmiddagen idag spenderade jag med Jessica down town. Solen sken och det kändes verkligen som vår, det var helt underbart. Efter en fika körde jag henne till bussen. Det kändes tungt att lämna henne, men vi ska ses igen när jag kommer hem. Detta var inte avslut på en gammal vänskap, utan början på en ny!






Och för er som saknar mig, och vill att jag ska komma hem, det är 10 månader tills jul, när jag kommer hem är det snö och kallt, och  bara ca 1 månad kvar tills jul. Njut av en underbar vår, en varm sommar och en vacker höst först, för det vet jag att jag kommer göra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar