lördag 23 februari 2013

Morgon i Madison

Godmorgon världen !
Klockan är 10 här och jag och Jesscia har varit vakna en stund. Efter en del buss-strul igår så kunde jag hämta Jessica 5:30 och sen körde vi hem och åt middag med min värd-familj. Kvällen gick sen fort, vi var uppe till 01:00 och bara snackade minnen, framtid och drömmar.

Jag kan inte riktigt fatta att hon är här, men det känns samtidigt helt naturligt, och jag känner hur mycket jag saknat henne, saknat någon att dela tankarna med, om saker som hänt förr, om personer vi kände och vad man tänkt och trott.

Nu ska vi strax äta frukost, Jessica har inte ätit mannagrynsgröt på ett år, så det blir dagens frukost. Sen ska vi fixa oss och sen drar vi och shoppar. Efter det blir det middag och bio. Känns som om denna dagen kommer gå fort den med. För fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar