tisdag 26 februari 2013

Zoo i sol

Dagen har varit ganska mysig. Vi började med att bara chillade runt här hemma på förmiddagen. Och sen efter pojkarnas nap så mötte vi upp Alina och ett av hennes värd-barn på ZOO. Solen sken och det var närmare 10 plusgrader. Dock ligger Zoo väldigt nära sjön, så det var lite svalt i vinden, men det kändes faktiskt som vår. Det ska dock snöa imon, så våren är nog inte riktigt här ännu.

Imorgon ska jag försöka se till att fixa så allt blir klart för mitt körkort. Jag har klarat det, men fortfarande inte fixat foto och så. Det ska fixas imon, på onsdag är det playdate som står på kartan, torsdag är det day-care och sen ska jag och pojkarna åka och handla och på fredag är det Play and Learn. Jobbar lördag förmiddag och sen efter att jag lagt pojkarna för deras nap är det dags för au-pair möte. Denna veckan kommer gå fort, och när veckan är över, så är det redan mars. Inte så tokigt om du frågar mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar