söndag 6 januari 2013

Tre år

Tänk att jag redan har bloggat i tre år. Jag är så glad att jag gjort det, för det är så kul att gå tillbaka och minnas allt man gjort.

Idag började jag jobba 8.30. Vi hade en mysig lugn förmiddag, och vi tog en härlig promenad, det var kallt, men soligt, och solen värmde en riktigt i ansiktet. Jobbade till 14.30 och sen skypade jag med Daniel. Fick även "träffa" hans systerdotter för första gången. Herregud vad hon är söt, stor, men otroligt söt. Efter att ha skypat med Daniel så skypade jag med mamma också, det var väldigt trevligt. Fick se hennes nya glasögon också, bilden var kass, men det såg bra ut. Ett par av bågarna har jag redan sett, då hon köpte dem när hon var i polen.

Imorgon börjar jag inte jobba förens 14:30 så ska sova länge och sen får jag se vad jag hittar på. Jag behöver fixa mina naglar, men de har stängt imon, så får bli en kväll i veckan.

Hoppas ni sover gott där hemma! På bilden ser ni hur julgranen såg ut, och en del av julklapparna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar