måndag 21 januari 2013

Skridskor

Mötte upp 4:a andra au-pairer för lite skridsko-åkning nu i eftermiddag. Hur mysigt som helst. Vägde ju 50 kg mer sist jag åkte skridskor, så det var lättare denna gången, och till och med riktigt roligt. Det kostade inte mer än 3 dollar heller, då jag lånade min värd-mammas skridskor.
Efter vi åkt skridskor så körde vi till Applebee´s och åt middag, snackade och hade det trevligt. Bilderna är därifrån. Beställde in en jättegod pasta, men orkade bara äta upp halva, så den andra halvan tog jag med hem. Till denna underbart goda pasta drack jag Kiwi-Lemonade. Supergott, lite farligt att de har fri påfyllning bara, de kommer med nya så fort du druckit halva av den du har.

En super trevlig helg har jag haft, nu har jag laddat upp med ny energi för en kall vecka, med mer snö. Hoppas ni har det bra där hemma, tänk att Januari snart är över. GALET !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar