tisdag 22 januari 2013

Sjuklingar

Jude har blivit sjuk nu också, och Theo är inte på topp ännu heller, själv känns huvudet tungt och det river i halsen. Dagen har varit långt. Vi började på "Barnens museum" där det finns lite allt möjligt. Det var 19 minusgrader idag, så att hitta på något utomhus var inte direkt ett alternativ. Jude somnade i bilen på vägen hem, så när vi kom hem så nattade jag honom, och Theo och jag åt lunch. Sen nattade jag Theo också, plockade undan, diskade och fixade lite, sen vaknade Jude och ville ha lunch. 

Min värdmamma kom hem vid 4:a tiden, och då kunde jag äntligen gå och vila, min huvudvärk var inte att leka med. Nu har vi ätit middag, jag har pluggat lite körkortsteori, och nu ska jag hålla kväll. 
På bilden ser ni Theo och Jude, när vi var på ZOO i veckan, som ni ser var Theo inte riktigt på topp.

Får ju dock inte glömma att det är målmåndag: 
Förra veckans mål: 


- Tre ordentliga promenader (nope, två blev det)
- Besöka en körskola (jupp, i tisdags)
- Åka till ZOO med pojkarna (jupp)
- Besöka en resebyrå ( då Theo var sjuk i torsdags, så var de inte på dagis, så det blev inte av)

Kommande vecka:
- Boka flyg för min och Daniels semester
- Plugga inför körkortet
- Körlektion
- Prova nått nytt, nått skoj

2 kommentarer:

  1. Trots att det skiljer många mil mellan oss så har vi samma influensor.... fast vi har oxå fått magsjuka till oss. Men men man ska inte klaga det går ju över :) Det är bara till att va glad så länge man slipper...
    Va rädd om dig.

    Massor av kramar från mig till dig.

    AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Märkligt det dära. Själv har jag åkt på halsont och huvudvärk. Men det går nog över snart. Moderjord bjuder på runt 15 minus hela veckan, så inspiration är det lite snålt med just nu. Men får ta nya tag.

    Kram

    SvaraRadera