fredag 25 januari 2013

Körlektion

Igår hade jag min första körlektion här i USA, och det gick faktiskt riktigt bra, jag ska ta amerikanskt körkort, och jag kände att jag ville ha lite koll på vad de frågar efter på provet och så. Det ända läraren hade att påpeka var, att jag skulle träna på att backa i en rak linje, när jag gjorde det, så svängde jag ut bilen lite, så han sa att jag skulle träna på det inför provet.

Nu ska jag bara ta reda på om jag behöver båda proven, eller om jag bara behöver göra kör-testet då jag har internationellt körkort.

Helgen bjuder på jobb imon på morgonen/förmiddagen och tanken är att vi ska åka till en inomhus-lekplats. Lite beroende på hur pojkarna mår, båda två har nu öroninflamation, så läget är ju sådär...
Efter det så ska jag hem till Alina och sova över, och sen kör vi tillsammans till au-pair mötet på söndag. En ganska trevlig helg om ni frågar mig :)

Bilderna är från när vi åkte skridskor:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar