söndag 20 januari 2013

ny hårgfärg

Fick bli en dålig cam bild på håret, kanske ser ni inte skillnaden, men jag gör det i alla fall. Igår var jag inte så nöjd, då jag nte tyckte att man såg någon skillnad. Men jag ser skillnaden i alla fall. Och idag trivs jag till och med riktigt bra till och med.
Sov till halv 11 idag, och än så länge har jag spenderat dagen med att skypa med Daniel och mamma. Städat lite på mitt rum och även pluggat lite körkortsteori. Har bestämt mig för att när jag tagit mitt amerikanska körkort så ska jag köpa min drömkamera som grattis till mig själv. Så nu får jag se till att klara det här körkortet !

Idag får vi se vad dagen bjuder på, beror på om min värdmamma ska ha bilen eller inte. Moder Jord bjuder på 10 minus dag, och vi ska ha ner mot 20 minus i veckan, yaaaay.... jag som hoppades på vår. Men det är ju trots allt bara Januari, så lite mer vinter får jag nog stå ut med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar