söndag 20 januari 2013

Nytt

Jag hade en helt underbar eftermiddag/kväll. Mötte upp Alina och Stefanie på west towne mall, och sen shoppade vi lite. Jag köpte en skinnväst, två stickade tröjor, en kofta och en klänning. Jag testade även 12 olika bh:ar, med kom trots det hem utan, VS hade ingen som passade, så får pröva på andra ställen. Efter en snabb lunch körde vi hem till Alina, hennes nya hus är supermysigt. Väldigt sött och hemtrevligt. Efter att ha chillat en stund bestämde vi oss för att färga håret och köpa pizza. Sagt och gjort. Har dock typ samma hårfärg, den är lite jämnare bara, och kanske snäppet mörkare, men ingen stor skillnad.

Klockan är halv 12 här ungefär, och jag har varit hemma i ca 15 min. Det gick bra att köra hem, trots att det var mörk, men tusan vad det blåser. Vinden tog tag i hela bilen när jag körde på motorvägen.

Nu ska jag sova.
Godmorgon till er där hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar