lördag 19 januari 2013

Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering denna veckan, men det finns en anledning. Theo har varit, och är fortfarande sjuk, han har åkt på en förkylning och har feber och hostar. Han har sovit dåligt, så jag har därför inte kunnat blogga under pojkarnas "nap" och vi har heller inte gjort så mycket, så det har inte varit så mycket att blogga om.

Min pappa hamnade mitt i Skånes största bilolycka i Tisdags, men tack och lov, med massa tur och skicklighet som kom han helt oskadd där ifrån. Men sekunderna innan jag fick reda på att han var okej var låååååååååååååånga sekunder. USCH.

Idag har jag jobbat ett par timmar, sen nu ska jag möta upp två andra tjejer på ett köpcenter och shoppa lite. Det behövs verkligen, alla mina leggings är trasiga, och jag behöver lite nytt i garderoben, det var längesedan sist. Ett par nya skor har ju heller ingen dött av, och jag är verkligen på humör för det ^^
Efter shoppingen så ska vi hem till Alina och bara mysa, kanske kolla en film eller något. Ska bli intressant att se deras nya hus :)

Hoppas ni har det bra där hemma, jag saknar er, men det går bra här nu, det känns rätt igen. Så länge jag låter bli att tänka på oktober/november så är jag faktiskt ganska lycklig!

Bjuder på en bild tagen nyss också, som förlåt för den dåliga uppdateringen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar