fredag 28 december 2012

Stopp i Madison

Efter att ha spenderat de senaste dagarna i Wood Dale (en förort till Chicago, där min värd-mammas föräldrar bor) så tar vi nu igen oss hemma. Vi ska sova här inatt, och sen imorgon ska vi köra ca 5 timmar till deras stuga. Vi ska sen vara där tills den 4:e Januari. Förlåt för lite dåligt uppdatering, men hela familjen har haft maginfluensa och mått allmänt kasst. Men vi är alla på bättringsvägen och längtar tills imon.

Tack till Asse för julkortet :) Mycket uppskattat, kul att få ett kort hemifrån, ni får bättra er lite ;) Bilderna från julen har jag fortfarande inte lagt in på datorn, så ni får klara er ett tag till. Jag ska snart njuta av en skön natts-sömn, för att sen gå upp 7 imon och spendera morgonen med pojkarna. Vi ska inte åka härifrån förens vid lunch imorgon, så min värd-mamma ska försöka jobba. Då pojkarna fortfarande inte är på topp, så får vi se hur det går, det tar alltid ett par dagar för dem att komma in i rutinerna igen, efter att ha varit hos mormor och morfar, där mer eller mindre allting tillåtet.

Snackade med Emma idag, väldigt uppskattat. Saknar henne, men det känns bättre efter att ha pratat med henne, hon hjälper mig hålla ordning på torpet hemma, och det behövs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar