onsdag 26 december 2012

Över

Så, nu var denna julen också över. Första julen utan min familj, första julen som inte firades i Sverige, och första gången jag inte firade jul den 24. Och vet ni? Jag klarade det, det var lite udda, och jag föredrar de svenska traditionerna, skulle göra nästan vad som helst för Jansons och sen tomtegröt och saftsås till efterrätt.

Har inte gjort många knop idag, började dagen med julklappsöppning, jag fick en plattång, en gps, en laptops platta, choklad, strumpor, örhängen och nagellack mm. Sen skypade jag med Daniel och sen sov jag två timmar. Sen har vi bara slappat, och inte gjort något speciellt, vi skulle egentligen gå ut och äta, men varken barnen eller min värd-mamma mådde så bra, så vi stannade hemma och bara tog det lugnt istället.

Ni får bilder från idag senare, då jag inte lagt in dem på datorn ännu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar