söndag 2 december 2012

Söndag

Idag skiner solen över Madison och vi har 14 grader varmt. Känns lite som vår, men jag blir avis på er där hemma som fått snö, det hade gett mig lite mer julkänsla, men samtidigt är det så mycket lättare med pojkarna nu när det är sol, speciellt för Theo med gipset. Så snön kan vänta två veckor tills, för då ska vi till doktorn och ta bort gipset.

Idag har jag skypat med mamma och AstmaDavid. Trevligt som alltid :) Aldrig kunde jag föreställa mig hur mycket ett samtal via Skype kan ge mig, stärka mig, och få mig att känna mig saknad. Som sagt är helgerna alltid lite jobbigare, för då får jag verkligen en chans till att känna efter. Men dagen idag bjuder på bio med ett par tjejer och sen middag, så det blir nog en bra dag tillslut trots allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar