tisdag 4 december 2012

Breaking Dawn

Igår vad jag och såg sista Twilight filmen. Den var väl helt okej, men sämre än jag trodde. Helt ärligt så kände jag mig tom efter att filmen var slut, jag har varit förälskad i böckerna i flera år nu, och nu är allting slut, filmerna och allt. Lite pinsamt kanske, men sant. Efter filmen så gick vi ut och åt. vi tre tjejer som såg filmen och sen mötte vi upp med 9 andra tjejer och åt på ett ställer som heter Outback. Efter det så drog hälften av tjejerna och åt glass. Himla mysigt.

Idag har det varit 15 grader varmt här, och regn, massa dimma och mer regn. Barnen var på dagis, och jag passade på att kolla på mysteriet på greveholm och fixa tvätten.

Imorgon ska jag och min värdmamma ut och äta middag. Nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar