lördag 1 december 2012

1 December

Så var första december här, herregud vad tiden springer iväg. Vi var och köpte julgran idag, den står nu klädd ner i vardagsrummet. Jag var dock inte med och klädde den utan när vi kom hem så tog jag en nap på 4 timmar. Det var omänskligt så trött jag var. Bilder från idag kommer en annan dag, då jag inte lagt in bilderna på datorn ännu. Istället kommer bilder från igår när vi var ute och åt. Jag hade verkligen hur trevligt som helst, det hade vi nog allihop faktiskt. Började med att beställa in förrätt som vi alla delade på, tortilla-chips med olika sorters dipp. Det hade nästan räckt för när huvudrätten kom in var vi ganska mätta allihopa. Jag åt revben, älskade revben, tänk att något kan vara så gott.

Efter en mycket lyckad kväll fylld med skratt så åkte jag och Amanda hem, vi var hemma runt 23:30, sen var det för mig att gå upp 06:15, för då tyckte Jude att det var dags att vakna ;)

Har precis kollat på Mysteriet på Greveholm, jag är pinsamt glad över att kunna se det här i USA!






Nu blir det snart middag, och sen filmkväll hos Alina :)

2 kommentarer: