fredag 14 december 2012

sol i hjärta sol i sinne

Började dagen klockan 06.10, lite väl tidigt för min smak, men får nog börja vänja mig faktiskt. Barnen hade extra timmar på day-care idag. 10-15 närmare bestämt. Jag hade stora planer på hur jag skulle använda den tiden, skypa med folk, och sen åka och köpa lite julklappar, men jag somnade som en stock och vaknade 14.00. Gissar att jag behövde sova. Är dock ganska trött på att vara så här trött. Ondcirkel.nu typ ;)

Hämtade pojkarna, och vi gick sen en för dem lång promenad. Sen när vi kom hem diskade jag den sista disken. Jude hade hur mycket energi som helst kvar dock, så vi gick en runda till, och mötte Jess vid bussen.


Blir det fint väder imon så åker vi nog till Zoo. Barnen älskar det, och vi fick ju inte se så mycket sist då de fullständigt bröt ihop. Hoppas på bättre humör imorgon :) Dagen idag har bjudit på 7 plusgrader och stålande sol, alldeles lagom en torsdag i December :)

2 kommentarer:

  1. Kram
    fredag här är värmebölja nu
    b ara 4.gr. kallt idag
    minus 18,7 igår
    dom snackar om plusgrader idag och mycket vind.
    imorgon snö eller regn

    SvaraRadera
  2. 18,7 grader kallt?! FY FÖR ATTAN!! hoppas dock att ni slipper regn, det är ju fint med snö, och trist om det bara blir slask av det
    kram

    SvaraRadera