söndag 16 december 2012

Lördagkväll

Klockan är ca 23:40 här och jag är galet trött, ska alldeles strax sova. Denna dagen har känns otroligt lång, men jag har fått mycket gjort. Gick upp med pojkarna idag, så min värdmamma fick sova och sen jobba. Vi hade en mysig förmiddag inomhus då det har regnat hela dagen. Lämnade dem på dagis vid 12 och sen körde jag till det stora köpcentret för att leta efter något att ha på mig på julafton. Hittade ingenting, lite deppig körde jag hem igen, och snackade med AstmaDavid i tre timmar, mycket trevligt :) och jag blev genast på bättre humör.

Efter maten körde jag bort till ett annat köpcenter som ligger ca 10 min bort, (farligt nära, jag vet) och hittade en julklänning, en kjol, två par örhängen och ett diadem. Var nära på att köpa ett par röda ankelboots också, men de var lite trasiga, och de var sista paret, tur kanske ;) Men de var jäääääääääääättefina!

Nä, nu måste jag sova, på bilden ser ni klänningen jag köpte, praktisk, bekväm och söt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar