måndag 17 december 2012

En julsaga

Idag bjöd min värd-mamma mig på teater. Vi gick och såg: "A Christmas Carol" eller "En julsaga" som den heter på svenska. Salongen vi var i var helt magisk som ni kan se på bilden. Jag älskar teater, som en del av er vet, och detta var helt magiskt. De sjöng så fint och alla barnen var så duktiga, och jag kände verkligen hur mycket jag saknar teatern och hur glad jag är att jag hade det.
Berättelsen var fin också, såg en film för några år sen, men det är inte alls samma sak som att se det som en teater.


Annars har jag inte gjort så mycket idag, kollad på VD och One tree hill :) Är helt fast i båda, attsingen! men så kan det gå. Måndag imorgon igen, tiden springer verkligen iväg. På fredag ska vi ta av Theos gips, och sen åker vi till Chicago, och kommer inte tillbaka till Madison förens den 7 Januari. Vi åker direkt från Chicago till "the lakehouse" den 26 December. Vet inte hur det blir med uppdatering och så, men ska se till att ha kameran med och uppdatera så mycket jag kan :)

4 kommentarer:

  1. Först Chicago och sedan detta fantastiska lakehouse! Det låter som om detta blir en jul som du kommer att minnas i hela ditt liv! Jag hoppas att du får det riktigt härligt! Vill passa på att önska dig God Jul och Gott Nytt År, innan du tar paus från Internet. Lova att du fortsätter att skriva under 2013 - det är himla roligt att läsa och jag vill gärna säga det igen: du skriver fantastiskt bra!
    Kram! Ing-Marie

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    Kramar från AnnaLena

    SvaraRadera
  3. Anna-Lena: Tack snälla, och detsamma till dig. Tänker mycket på dig, ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. Ing-Marie: Det blir det säkert, kämpar med en hel del hemlängtan just nu, men kommer antagligen vara så upptagen de närmsta dagarna att jag inte tänker på det, och snart är det ju vår igen, eller hur :)
    Det lovar jag att göra, allt som oftast är det min räddning att skriva. Och det kommer komma uppdateringar runt jul och nyår, så mycket jag bara kan :)

    SvaraRadera