onsdag 12 december 2012

Tuff tuff

Dagen började på postkontoret. Lämnade av tre paket som ska skickas hem till lilla Sverige, och även en del vykort. Efter det så åkte vi till Zoo. Men då vi även lämnade av min värdmamma på jobb så var vi tidigt ute. Vi gungade lite och gick en promenad medan vi väntade på att de skulle öppna. Väl inne på Zoo så brister det för Jude. Han blir jätteledsen utan någon direkt anledning, och ingenting verkar hjälpa. Slutar med att jag lastar in båda pojkarna i bilen och vi kör hem. Väl hemma säger Jude: Go night night, vilket för honom betyder sova. Så jag säger inte emot, utan går upp och bäddar ner båda pojkarna, och efter 2 min sov de båda två. Trötta killar.

Efter lite mer än 2 timmar vaknar Jude upp sjungandes, på strålande humör, och Theo lika så, tänk vad lite sömn kan göra.  Efter en ovanligt sen lunch så åkte vi till ett ställe som heter Olbrich Botanical Gardens, de hade massa fina blommor, och fiskar och fåglar. Men till tvillingarnas stora glädje så hade de olika radiostyrda tåg, som körde runt och runt och runt. HURRA! De sprang fram och tillbaka och visste varken ut eller in. Lyckan var total. Dagen började inte så bra, men eftermiddagen var hur mysig som helst ^^,

Mäktigt att vara så här nära ett lejon


Pappa, du hade älskat detta stället, de har nästan lika mycket blommor som du ;)

Tufftuff

Släng dig i väggen pappa, dessa änglatrumpeter var över 5 meter höga

Train go? Train go?

Julblommor och flamingos, tja, varför inte, det är ju trots allt USA. 

Ps. För att se bilderna större, klicka på dem. Detta gäller samtliga bilder på bloggen. Ds.

2 kommentarer:

  1. Kram
    Mobba inte mig
    Jag fick en blomma när jag tagit in mina änglar
    E N
    Kram på Dej

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Haha jag mobbas inte ;) snålt tycker jag, dessa var hur fina som helst :)

    SvaraRadera