onsdag 21 november 2012

Thanksgiving

Sitter just nu i soffan en liten stund innan det är dags för mig att packa klart bilen. Det är en hel del som ska med, + att vi behöver en del under resan också, vi ska trots allt spendera 6-7 timmar i en bil med två pojkar på 2 år. Det kommer bli en lång kväll, men det ska tydligen vara värt det. Så vi får hålla tummarna på det. Pratar lite med min fina Hivi, usch vad jag saknar dig 

Jag har packat med mig kameran, så jag ska se till att ta massa bilder :) Ska även försöka blogga under helgen, det finns tydligen internet där, men det är inte så bra, men jag lovar att göra mitt bästa.

Theo blir bättre och bättre på att hantera sitt gips, men mitt liv har faktiskt blivit lite svårare, tyngre om inget annat, så gipset väger en hel del. Min kära bror Richard vet det bättre än någon annan, och min mamma med. Det gör så ont i mig när jag ser hur Theo försöker så mycket och vill så mycket, och jag gör verkligen allt jag kan för att underlätta för honom.

Nu hör jag att en av pojkarna är vakna, så nu kör vi igen, rond 2 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar