torsdag 22 november 2012

The Lake House

Efter närmare sju timmar i en bil är vi äntligen framme. Tyvärr var det mörkt ute redan långt innan vi var framme, men jag har sett sjön, den ligger verkligen precis vid huset. Bilfärden hit gick bra, vi stannade efter ca halva vägen och åt på ett väldigt trevligt ställe. De serverade buffe, och där fanns all typ av mat som man kunde tänka sig, och allt smakade hur bra som helst. Barnen kom in gratis dessutom, så vi betalade ca 200 kr, och fick äta precis hur mycket vi ville.


Jag är ledig imorgon, så jag ska verkligen se till att ladda batterierna, de som känner mig vet att det är vid vatten som jag trivs bäst. Ska fota så mycket jag orkar också. Imorgon ska de lagas massa mat också, det är ju trots allt Thanksgiving, och min värd-mormor har sagt att jag är välkommen att hjälpa till så mycket jag vill. Just nu håller hon på att baka bröd, klockan är snart 23:30 här och hon bakar bröd, haha, svenskt bröd faktiskt, det luktar precis som det bröd som mamma brukar baka, får vänta tills imon och se om det smakar likadant också.

Nu ska jag sova, lläääääääääääääääännnnnnnnnnnnnge
ps, märkte att det tog väldigt lång tid att ladda upp bilder, så om det inte kommer upp så mycket bilder, förens jag kommer tillbaka till Madison, så är det därför. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar