fredag 12 oktober 2012

NYC

NYC är utan tvekan det vackraste jag varit med om. Allt kändes så otroligt surrealistiskt, det var som om man åkte runt i en film. Vi åkte färjan så vi fick se "the NY skyline" och Frihetsgudinnan. Men jag fattade fortfarande inte att jag faktiskt är i USA. Det var först när vi åkte högst upp i Rockafella Center som jag förstod. När jag såg Central Park, då förstod jag. Vi delade sen upp oss (blev av med varandra) så jag, en tjej som heter Rebecca och en kille som heter Viktor åt tillsammans. Vi hittade ett mysigt lite ställe, åt bakad potatis, och herregud vad gott det var med potatis som inte vart friterad.
Jag på Rockafella Center 

Firhetsgudinnan

New York

Anna, Viktor och jag

times square

Jag på färjan

Imorgon blir det att gå upp tidigt, packa det sista och äta frukost. Sen är det "avskedsmöte" och sen bär det av till nästa flygplats. Ska flyga i 3 timmar, mellanlanda och sen flyga 1 timme till, sen är jag äntligen framme på flygplatsen och får träffa min host-mom. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar