lördag 13 oktober 2012

Madison

Jag är äntligen framme i Madison, och det är går inte att beskriva med ord hur sköt det är att faktiskt vara här. Min värdmamma är helt underbar, lite virrig, men otroligt snäll och omtänksam. Mitt rum är mysigt, och min säng är jättestor jämfört med den jag har hemma.

Flygningen idag gick bra, hade 3 timmars väntetid på den första flygplasten, men hittade en trevligt lunchställe och åt jättegod lunch :) Flög sen tre timmar, och vi flög ganska lågt så man kunde se marken hela tiden och det var väldigt trevligt. Satt och snackade med kvinnan bredvid mig, och vi kom in på att snacka om tidsskillnader, och jag sa att jag tyckte att det var jobbigt, då sa hon: men du flyger på rätt håll, du blir ju yngre. Haha, sjukt, har aldrig tänkt på det så innan, men tekniskt sett blir jag ju det.

Nu måste jag sova, jag är så trött efter flygningen och allt det nya, det är så mycket nytt!
På bilden ser ni hur de parkerar i NY, ganska sjukt det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar