torsdag 11 oktober 2012

Kväll

Klockan är lite över 10 här och jag ska snart gå ner till våningen nedanför. Min värdmamma ska nämligen ringa mig :) Ska snacka lite med henne, och sen ska jag sova. Dagarna här tar på krafterna. Har haft lektioner i över 12 timmar idag, och jag som klagade över långa dagar på Hvilan. Men min lärare är jättesöt, förklarar bra och så, och vi sitter inte precis och lyssnar på henne hela lektionen (karins lektioner) utan vi får jobba mycket själv, göra uppgifter och så. På bilden ser ni hur min "bänk" sett ut idag.

Nä, nu måste jag packa ihop datorn, håll tummarna så att vädret blir fint imon, då ska vi åka en timmes bussfärd in till New York City. Skolan ligger i Oakdale för er som undrar :) Google it ;)
Sov sött/godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar