torsdag 11 oktober 2012

bilder


Har haft med mig kameran idag så slänger upp lite bilder:
Bild ett: Mitt rum som jag delar med en tjej från Colombia.
Bild två: I detta fina hus äter vi, (det är dock bara fint på utsidan)
Bild tre: Utsikten från toan, som sagt, utsidan är bättre än insidan
Bild fyra: Mysig tant i klassrummet, haha,
Bild fem: Sista lektionen idag så hade vi en polisman (bilden) som var och snackade, han var stört-skön. Otroligt rolig, skrattade igenom hela lektionen, men trots det så fick han en till att tänka till.
Bild sex: Ett exempel på mat, allt är friterat, dränkt i sås eller sött.
Bild sju: Korridoren där vi bor, lite hvilanfeeling när man väl är här, men Hvilan var bättre (där skrev jag en mening som jag aldrig trott att jag skulle skriva.)








1 kommentar:

  1. hahaha samma skola som jag åkte till och det är samma polis, han är skit kul.

    SvaraRadera