onsdag 10 oktober 2012

Tröttast

Klockan är 19:46 här, och jag vill inget hellre än att sova. Jag har sovit 4 timmar av typ 40. Men dagen i "skolan" har gått bra. det går lite i vågor, sakerna vi lär oss är jätte vettiga, och bra att kunna, men sen rätt som det är så ska vi klippa och klistra, och man får nya uppgifter HELA tiden, man är typ halvklar med 40 uppgifter så slänger hon ur sig: när ni är klara ska ni göra detta, och detta och detta. Och de är helt sjuka med tider här, slutar lektionen 17:30, så kommer man inte därifrån förens 17:30, lite skillnad från hvilan och vad jag är van vid ;)


Jag saknar redan folk hemma, att kunna dela med sig av saker med någon som vet precis vad jag menar och hur jag tänker. Tycker även att det är lite jobbigt med tidsskillnaden, då vi har lektioner under hela den tiden som folk hemma är vakna. Vi slutade liksom skolan 01:00 ungefär svensk tid.

Nä, bort med sminket och sen sova, FY vad skönt. Imorgon ska jag se till att släpa med mig kameran så ni kan få lite bilder.

2 kommentarer:

  1. Kram på Dej.jag är med här
    Eller
    I`m vith You


    Hi-Hi
    Blev nog inte rätt

    Jag kör med modersmålet så blir det rätt
    Kram Pappa

    SvaraRadera
  2. det blev helt rätt ♥ kram

    SvaraRadera