måndag 1 oktober 2012

Första Oktober

Efter en lång dag i Malmö ligger jag nu i sängen. Ska kolla på Greys tänkte jag, skulle gjort det igår men jag var för trött.

Fick köpt massa vettigt idag: present till min värd-mamma, present till min guddotter (som döps på söndag) ny resväska och lite andra "bra att ha saker"
Hjälpte även grannen med att hitta kläder till dopet. Skor, klänning och smycken :)


Ikväll ska jag, precis som många andra antagligen se Project Runway Sverige. Ska försöka packa lite också. Ska försöka se till så att jag har den stora väskan klar imorgon, och sen mer eller mindre leva i den lilla fram tills Måndag. Åh vad jag längtar tills Fredag nästa vecka när jag är framme i Madison, ska bli skönt att komma "hem". Just nu står jag med en fot här och en fot i usa.

Nu: Greys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar