tisdag 2 oktober 2012

Packar

Började dagen med att må jätteilla. Vet inte vad som hände, men det var inte alls trevligt i alla fall. Körde sen ner min storebror till Hammenhög (till min andra bror) och passade på att handla mat där också, tycker att det är ganska mysigt att handla i nya butiker, man tar sig tid till att gå runt och kolla på ett annat sätt, när jag ska handla här går jag in och tar vad jag ska ha, betalar och sen går jag igen.

Har packat den stora väskan nu, är nästan klar, har lite mer saker kvar som jag inte kan packa ännu. Men har en del på rummet som jag ska packa undan i alla fall, sen ska jag börja med maten.

Imorgon ska vi först fixa bilen, sen ska jag köra hem till pappa. Kommer bli sista gången på minst 13 månader som jag träffar honom. Usch.... men så är det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar