måndag 1 oktober 2012

Sista September

Dagen har varit jättetrevlig. Började med att köra till Skurup. Hem till AstmaDavids syster, vi bakade paj, de spelade lite x-box och vi hade det allmänt trevligt.

Sen körde jag och Asse till Beddingestrand, (har bott där och ville dit och kolla.) Och det förvånar mig varenda gång hur vackert där är. Fast att jag inte bott där på länge så är det faktiskt det stället jag bott på längst, och det är det som känns självklarast, där jag trivs bäst. Vi fotade lite och så, och sen körde vi en jättelång omväg hem. Bara massa småvägar, men jag gillar det, det var roligt :)

Vi åt sen god paj som Asses pappa bjöd på. Jag tror inte att Daniel förstår hur mycket jag faktiskt uppskattar att sitta ner och äta med hans familj. Just för att de är en familj, Daniels farfar var där med, och att man sitter ner tillsammans och äter, det är så sjukt mysigt.

Imorgon står det Malmö på agendan. Ska fixa en resväska till. Kan inte fatta att om en vecka, när jag ligger här i sängen, så kommer det vara sista gången på typ ett år. SJUKT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar