måndag 4 januari 2010

Jaha vem är denna my då?


Jag heter My och är 17 år. Jag bor i Skåne och har gjort det hela mitt liv, jag trivs bra här, det är lagom varmt på sommaren och lagom kallt på vintern :)

Jag bor med min mamma och två katter i en lägenhet på landet, mitt ute i ingenstans. Det funkar, skulle vara skönt att inte behöva be om skjuts varje gång man skulle någonstans, men de ställer alltid upp så.
Min familj består även av två bröder, två udda figurer som jag står väldigt nära, vi har varit med om en del tillsammans och de skulle göra allt för mig, precis som jag gör vad som helst för dem.
Givetvis finns det en pappa också, mamma och pappa har varit skilda sen jag var liten, men pappa finns absolut med i bilden, vi träffas bara inte så ofta tyvärr.

Jag går på Hvilanutbildning och trivs bra med det. Det är inte alltid så jävla kul, men det är skola, så vad förväntar man sig. Min klass är den bästa, de får mig att längta till skolan vissa dagar, och det var ett tag sen jag faktiskt gjorde det. Jag går andra året och jag är lite rädd för framtiden, det ska bli skönt, men vafan, man har ju gått i skolan alltid.

Jag är intresserad av inredning, musik och tattoos. Jag umgås sällan med kompisar på helgerna, men eftersom jag bor på skolan så träffar man folk hela tiden :)

Det var en ganska kort resume, hoppas ni kommer gilla min blogg, där jag kommer skriva om min vardag, och allt som hör därtill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar