måndag 4 januari 2010

Soffa ?

Mitt vända rätt på dygnet projekt gick åt skogen
mamma fick mer eller mindre släpa upp mig ur sängen i morse
efter en macka mer eller mindre ner tryckt i halsen bar det av mot tomelilla.

Mamma har äntligen bestämt sig för att köpa en ny soffa (hurray) en grå/svart dessutom :D
jag är väldigt glad över detta för den vi har nu är typ.... ljusbrun, tråkig och inte överdrivet bekväm.
Så mot Em möbler i tomelilla, där vi hittade tre stycken faktiskt, jag och mamma har en klar favvo, men vi får se. Vi ska kolla på lite fler ställen.
Efter Em åkte vi till Leander Persson i Ystad och kollade, men en gapig tant och inga snygga soffor, så jag och mamma mer eller mindre sprang därifrån.
Vi gick in på ÖB och Rusta och köpte massa smått skit, men sånt som är bra att ha ;)

Hoppas alla haft en bra dag :)
pussel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar