tisdag 5 januari 2010

och nu då?


klockan är snart halv sex på morgonen och jag är fortfarande vaken,
nytt projekt,
jag ska ju vända dygnet, så jag tänkte: är jag uppe hela natten och hela dagen lär jag ju vara skittrött imorgon kväll, och jo, det lär jag ju vara, men hela morgondagen då? haha jag kommer vara död. Jag vet av erfarenhet att man kommer till ett stadie där man inte är trött längre, det går liksom över, och jag sitter här och mer eller mindre ber att detta tillfälle kommer snart.
Jag har kollat på stand up i typ 4 timmar. Jävligt kul, men fan vad jag är trött, helt galet.

Jag saknar självdisciplin totalt, jag sätter klockan på 11, men inte fan går jag upp. Jag läger mobilen långt bort så jag måste resa ur sängen, men jag går och lägger mig igen. Det är så satans skönt att bara ligga i sängen och typ vara utanför allting. Jag får nog satsa på väckarklockan som syns på bilden, den lilla grejen längst upp flyger iväg, och klockan slutar inte pipa förens man sätter tillbaka den svarta saken längst upp. Den klockan lär inte leva länge xD
Och jag har ingenting att gå upp till, utan jag går upp, för att sätta mig vid datorn/tv eller läsa i några timmar, kanske gå ut och gå eller något. Sen går jag och lägger mig igen, och så går det runt. Dagarna jag väl har något och göra kommer jag upp (inte så lätt, men det går) för då har jag något att längta till, ett måste. Ett bra måste.
Nu ska jag faktiskt lägga mig en timme, eller två, för jag har en vecka på mig att vända dygnet.
Men innan 12 ska jag skriva ett inlägg, jag lovar det.
HA, nu ska jag trotsa min självdisciplin och hitta min extremt sköna säng och bara dö bort.

sov gott ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar