måndag 11 januari 2010

Back on track

Nu sitter jag inne hos Astmadavid. Sitter vid datorn medan Danne, Johanna, Astmadavid och Anna kollar på en skräckfilm. Jag gillar verkligen inte sånt, förstår inte grejen. Jag blir fan rädd av att kolla på beck

Dagen har varit bra. Upp ganska tidigt imorse. Sen körde mamma mig till skolan. Gick in till Astmadavid och snackade med honom. Sen kom anna, så gick vi in till henne och öppnade julklappar. Fick en mascara, och det behövdes, tack tack :)

Började med klassråd, tråkigt, fick det nya schemat, det är inte det sämsta jag har haft, men det kunde varit fan så mycket bättre. Sen hade vi religion. Läraren verkade okej, trevlig, men lite för tidigt att säga. Slutade till lunch. Jag och Astmadavid åkte till Entré och kollade på födelsedagspresent till anna. Vi köpte inte den, men vi vet vad vi ska köpa. Jag köpte även en tröja till bror och ett par tights till mig.

Filmen de tittar på verkar ganska kass faktiskt.
Ska försöka sova tidigt ikväll. Är riktigt trött, men det är inte så konstigt då jag sova ungefär fyra timmar inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar