tisdag 12 januari 2010

Lååååååååååång dag

Dagen har varit jättelång. Deprimerande lång. Började med att jag stuntade i frukosten för det var för kallt för att stiga upp. Jag är inte den som fryser direkt, men temperaturen på mitt rum var nog fan nere på 5 grader eller något. Jag har endast ett tunt sommartäcke och ett jävla överkast. Höll fan på att dö. När klockan var fem över åtta orkade jag inte ligga och frysa mer, så jag sprang in och satte mig i Astmadavids säng vid hans element. Han kom precis tillbaka från frukosten, så jag steg upp i bra tid.
Sen hade jag trädgård, målade en vägg fisgrön, jag vet, det har inte med trädgård att göra, men jag orkade inte förklara. Sen på eftermiddagen hade jag design.

Jag saknar kursen Blomsterdekorationer som tog slut förra terminen. En av de roligaste, nu ser det ut som om Religion kommer bli roligast, tänk, jag som avskyr religion, jag resonerar som så att folk får tro vad de vill, bara de respekterar att jag inte tror, och så länge deras tro inte skadar någon annan.

Allt för mig idag. Ha det bra kissekatter xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar