söndag 10 januari 2010

20 sanningar

Berätta 20 sanningar om dig själv:
  1. Jag är galet rädd för spindlar
  2. Jag är extremt envis
  3. Jag kan de flesta dansbands låtarna som finns, fast att jag hatar den typen av musik
  4. Jag älskar färg i kontrast med svart
  5. Tattoos är något av det snyggaste som finns
  6. När killar har hår på bröstet vill jag spy
  7. En av de största anledningarna till att jag ville bo på internat var för att jag skulle få mindre frånvaro.
  8. Jag är rädd för framtiden
  9. Jag hatar bönor, det är äckligt
  10. Jag älskar att gå i affärer
  11. Jag hatar Simrishamn, tråkigare ställe får man leta efter
  12. Fjortisar äcklar mig
  13. Jag älskar att läsa mammabloggar
  14. Jag hatar när folk anklagar mig för att ha fel
  15. Jag drar ut på saker, då jag jobbar bäst under stress, (till en viss gräns)
  16. Jag har svårt för att "landa" på en plats, då jag flyttat runt en del de senaste fem åren
  17. Jag tycker att alkohol borde förbjudas
  18. När folk "feströker" skrattar jag åt dem, otroligt töntigt
  19. Jag pratar ofta med mig själv, för ofta
  20. När jag är hemma borstar jag alltid tänderna när jag duschar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar