måndag 25 december 2017

Julen 2017

Julen 2017 är över. I år är jag faktiskt ganska tacksam. Skönt att det är slut. Är väldigt redo för nästa år. 2017 har inte varit snällt mot mig, detta året har varit oroligt tufft och jag är faktiskt ganska glad att det lider mot sitt slut.

Just nu sitter jag i vardagsrummet tillsammans med Simon, hans lillebror och Kent. De pratar träning, steroider och galna påhitt. Jag är här med ändå inte. Tankarna är långt borta. Framtid, dåtid, minnen och funderingar.

Den 23:e december var den mysigaste dagen på väldigt länge. Bästa julfirandet på flera år. Hoppas att det blir en tradition. Jag har hittat världens finaste pojkvän, att sen har bästa mest hjärtliga släkten får mig att vilja nypa mig i armen av lycka. Äntligen har jag fått de där stora hjärtliga jularna jag drömt om. Helt underbart.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar