måndag 18 januari 2016

En tidig morgon.

Godmorgon! Denna veckan, börjar precis som förra 04.30. Öppnar på jobb då en kollega är sjuk. Skönt med extra timmar, men att (för ovanlighetens skull) gå hemifrån när Simon ligger kvar och myser i sängen, det tar emot lite ;) 

Men vilken helg jag haft. Jag är fylld med energi ifrån den och redo för en smockad vecka. 

I lördags passade vi Isac, Simons kusin. Och mysigare unge finns inte. Han är så snäll, full av humor och så otroligt tacksam. Och så älskar han mig och Simon, och det gör inte precis saken sämre ;) efter att ha nattat honom kollade jag och Simon Bones tills det var dags för Simon att köra ner i stan och hämta isacs föräldrar. En lördag som passar mig som handen i handsken. Jag hade gärna gjort det varje lördag. 


Och så igår, vilken underbar dag ❤️ jag flydde hemmet för att spendera en dag med världens finaste Hivi. Vi började med att äta lunch på Ikea, sen körde vi och fotade. Och vilket magiskt ljus det var, helt fantastiskt. Jag behöver inte ens redigera bilderna. 


Efter att vi fotat, och fryst fingrarna av oss så körde vi och hämtade svärmor, sen körde vi och handlade på maxi. Jag behövde ha hem en massa saker och svärmor älskar sällskapet, så hon följde gärna med. 

Att sen komma hem till en nystädad lägenhet (efter lite tjat) och tvättad tvätt gör ju inte saken sämre. 

Som sagt, tankad med energi för en späckad vecka. Utbildning idag, apt imorgon, tandläkaren på onsdag, sjukgymnasten på torsdag, sexparty på fredag och sen inflyttningsfest på lördag. Det kommer gå i ett, längtar återigen hem till sängen där Simon, antagligen med Svante vid sin sida, ligger och snoozar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar