tisdag 8 december 2015

En lista

Chips eller popcorn  – Jag måste nog ändå säga popcorn, det är så gott
Kjol eller klänning – klänning
Utekväll eller hemmakväll – hemmakväll, tveklöst
Mascara eller läppglans – mascara, det håller hela dagen, läppglans/läppstift försvinner, kladdar och blir fult så fort, tyvärr, då det är så fint.
Laga mat eller bli serverad mat – Jag älskar att laga mat, inte till mig själv, men till andra. 
Favvo rätt – Fisk
New York eller London – New York är coolt, men London är mysigare, så måste nog säga London faktiskt. 

Drömresemål – Grekland, Norrland och Australien 
Mest minnesfulla resan – Roadtrippen genom USA med Daniel, kommer aldrig glömma den
Plattat eller lockigt – Lockigt. Jag älskar variation, men hade jag varit tvungen att välja hade jag valt lockigt.
Pizza eller hamburgare – Äter inte hamburgare, så pizza, även om jag inte är något fan av det heller. 
Mössa eller hatt– Mössa, har inte hittat någon hatt för mig ännu. 
Klackar eller sneakers – Har typ alltid klackar, till och med mina sneakers har klack för sjutton ^^

Favvo program på tv – Say yes to the dress och älskade Greys! 
Midsommar eller julafton – Julafton, har trevligare minnen därifrån, och tycker att midsommar (precis som nyår) är sjukt överskattat 
Favoritsnacks – Choklad, helst toblerone 
Äta ute eller hemma – Hemma, att äta ute är bortkastade pengar för min del då jag är väldigt kräsen och kan äta så lite åt gången.
Film eller serie – En riktigt bra serie slår allt
Väska eller skor – skor, har typ en väska, och den köpte jag i USA, så den har varit med ett tag. 
Smokey eye eller eyeliner – Eyeliner!
Mest nöjd på min kropp – Mina ögon, även under mina tröttare dagar är de klara och stora. 

Godis eller bullar – Bullar, hemmabakade ;)
Snapchat eller Instagram – tog bort snapchat, förstod inte meningen med det, älskar däremot instagram
Vad jag vill ha just nu – Min julgransmatta, så jag kan sätta upp julgranen 
Frukost eller middag – Middag
Favvo låt just nu – Hello med Adele, (ska se henne i maj, YAAAY) 
Vad gör jag ikväll – myser med Simon, kollar bones och kastar apport till katterna 
Vad är jag sämst på – jag kan typ inte klippa rakt, helt sant !
Högst upp på önskelistan – Snö, ett besök av min mamma och nya bakskålar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar