måndag 16 februari 2015

Igång igen

Dagarna rullar på i en väldig fart just nu. Jag hinner inte riktigt med. Idag jobbar jag. Jag är så tacksam att kunna jobba igen. Som jag saknat det. Det är bara andra dagen idag, men jag trivs bra än så länge och alla är jättesnälla mot mig. Just nu har jag fått två veckor, men det lutar åt att det blir 8. Åh hoppas hoppas :) 

Annars då. I fredags överraskade Simon mig med alla hjärtansdag mys. I lördags åt vi hemma hos hans föräldrar och igår så mötte jag Anna och Daniel på Ikea. Sen tog jag och Simon en promenad och sen mös vi med hans moster, morbror och kusin resten av kvällen. 

Om en månad (exakt idag) får vi nycklarna till vår lägenhet och jag får äntligen flytta ihop med Simon i vår lägenhet, som vi ska bygga upp till vårt hem. Herregud vad lycklig jag är just nu. Älskade 2015, vilken början, vi fortsätter såhär ! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar