söndag 7 december 2014

Så ja

Opererad blev jag. Närmare bestämt runt 12.30 i torsdag rullade de ner mig till operation. 

Det har varit ett par otroligt tuffa dagar, med den ena komplikationen efter den andra. Jag har inte ont, det stramar och spänner när jag ställer mig men ont har jag inte direkt. Det jag kämpar med är mitt illamående och mitt blodvärde. Värdet sjönk från 135 ner till 80 igår, och nu imorse var det nere på 72. Det snackas om att jag ska få blod med de ska rådfråga läkaren och lite så först, jag är så pass ung, att kroppen bör lösa det ändå. 

Dagarna rullar på, att gå på toaletten är en hel resa, och den ligger ungefär 5 meter bort. Saker man tar för givet, så som att äta, stå och gå, det är inte så lätt längre. Men jag fixar detta också. 

Emelie var och hälsade på mig igår. Väldigt uppskattat. Hon borstade mitt hår och vi snackade om både det ena och det andra. Nu är det snart dags för frukost. Vi hörs senare :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar