lördag 9 augusti 2014

Lördag

Vilken underbar dag jag hade idag. Började med att möta Jessica i Beddingestrand. (för er som inte vet, så bodde jag där när jag var yngre. Jessica också. Jag och Jessica hade inte träffats på 10 år typ, men sen var vi i USA samtidigt och hon kom och bodde hos mig en helg. Vi bestämde oss för att träffas och kolla in våra gamla hus, vår skola och ställena vi hängde på)

Det var en riktigt walk down memory lane. Jag kommer inte ihåg så jättemycket från min barndom, så det var skönt att få bolla lite minnen med Jessica. Hon är en sån vän som trots att det gått tio år mellan gångerna vi sågs, så kändes det som igår. Det är så skönt, för hon vet saker, utan att man behöver förklara och dra i gamla smärtsamma minnen. Hon förstår, hon var där när jag upplevde det helvetet som jag faktiskt gick igenom. Nä, jag har en vän i Jessica, det vet jag och det känns helt underbart.

Vi körde ner om hamnen i Smygehuk och jag passade på att köpa fisk, för efter en härlig dag i Beddinge var det dags för mig att bege mig mot Helsingborg. Åt middag med Simons mamma och hans bror. Jättemysigt och så jävla gott med "riktig" fisk. Efter en mysig kväll körde jag hem till Simons lägenhet där jag ska sova :)
Lagom stora strutar
Men nygräddade och såååååå goda ^^
Det blåste lite...
Som sagt, haha, sen kom världens regnskur också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar