tisdag 5 augusti 2014

Långa dagar


Jag åkte på nån förkylning som satte sig i halsen. Hes, trött, feber och ont i huvudet. Det bröt ut i fredags, men jobbade ändå. I lördags var jag och hjälpte till på Richards jobb, mot slutet av dagen ville jag typ dö. Att stå i 30 graders värme och baka bullar när man har 39 graders feber var inget jag rekommenderar. Men det gick, och bullarna gick åt som smör i solsken. 

Igår och i söndags vilade jag bara. Febern vägrade ge sig och jag mådde riktigt dåligt. Men idag är jag på fötterna igen! Två arbetsdagar kvar, på fredag ska jag på återbesök hos doktorn, efter bröstförminskningen. Jag tycker det känns bra, nu hoppas vi bara att doktorn tycker det verkar bra också. 

På lördag förmiddag blir det nog en tur till  beddingestrand :) mer om det senare, och sen på kvällen bär det äntligen av mot mitt älskade Helsingborg igen :) 

Nu ska jag skåla i lite hostmedicin och sen sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar