torsdag 5 juni 2014

Tungt

Dagarna rullar på. Och de rullar på fort. Jag har haft ett par riktigt tunga dagar. Varit väldigt nere och ledsen. Som en zombie. Jag gjorde det som förväntades av mig. Utan att känna utan att se. Upp, gå till jobb, hem sova och så på det igen.

Men idag känns det lättare igen. Ett avslutat kapitel och nu står jag i början på ett nytt. Jag kan andas och det gör inte längre fysiskt ont i hjärtat. Jag får se det som en lärdom. Och som alltid ställer jag mig upp, starkare och modigare än någonsin. Så dåligt som jag mått de senaste dagarna har jag inte mått på länge. Men jag har världens finaste vänner. Tveklöst. De stöttar och stärker mig. De låter mig vara ledsen och de hjälper mig bli glad igen. Fina underbara ni. Jag är så otroligt tacksam för er <3 nbsp="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar